sábado, 4 de diciembre de 2010

Marela. Por Femia Castradora


 Por Femia Castradora.

Coma recordo a primeira ves que a vin! Tróuxoma un moso ghandeiro que tiven xa fai anos. Pedíume en casamento e douma  coma presente . Eu aghradesinllo  moito mais que  se me houbera reghalado un anel. Nen que desir ten que lle rexeitei a proposta. Eu non quero casar, prefiro ter mosos que venhan e, o mais importante, que se vaian logho sen faser ruido.

Coma era un reghalo, non o devolvín despois do rexeitamento e ademais, xa lle colhera carinho.

Chameina Marela. Era a vaca rubia mais fermosa que vira nunca.

Dende tenreirinha xa a acostumei a estar conmigho e fixémonos ghrandes amighas. Recoméndovos  que se tedes oportunidade, tenhades unha vaca.

Eu ía tódolos días a faser fútin con Marela, para que non colhera quilos de máis e a sua losanía non se vira perxudicada. Daba ghroria vernos correr polos caminhos do pobo. Ata no verán houbo xente de fora que nos botaba fotos.

Aghora si, tamén tinha que faser sacrifisios para tela relusiente: aparte de ir  polas corredoiras fasendo  deporte, eu  banhábaa  no pilón  e restregháballe o lombo con chapú de ovo Xeniol, que vai xenial para o ph do coiro cabeludo desa espesie en particular. Quedaba resplandesente coma o sol.

Tamén fasíalle as pesunhas  para que poidera pisar con mais gharbo alá onde fora. Logho descubrín que lle ghustaba moito que llas pintara. O vermelho era a cor que  máis lle ghustaba e eu sempre a complasía.

Qué ghuapa estaba Marelinha co seu pelaso dourado, as pesunhas resén feitas. E os  cornos? qué vos vou contar dos cornos, botaba horas dándolhe pulimento para que foran os mais brancos  de tódalas vacas do pobo. E logho tamén lle daba masaxes para que estivera mais relaxada e poidera desenrolar as súas capasidades  coma vaca e ter unha riquesa interior  equilibrada e  proveitosa.


Apertas .


19 comentarios:

  1. Vuelve el buen rollo de Femia Castradora, a ver si no vienen los fachas a apropiarse también de ella que son muy capaces

    ResponderEliminar
  2. Anónimo, eso suena a provocación. Vamos a pasarlo bien con Femia, ¿vale?
    Mantengamos la calma y la cordura que es lo que impera siempre en Glub o casi siempre, lo de ayer fue un momento pasajero, o eso espero, mejor olvidarlo

    ResponderEliminar
  3. Vamos a poner una norma de quien puede leer y puede comentar en este blog. Por supuesto no es político, es plural buenrollista. Tan buenrolista que el primer anónimo ya dice que si no se escribe lo que el quiere se es un facha. La verdad que sí, hay mucho facha. Y lo de ayer fue una pesadilla jamás se repetirá tal incursión, porque lo de buenrolloplural es un escaparate, los celadores de glub velaremos recelosos ante nuevos ataques fachas y mientras tanto glub... pide otra heineken.

    ResponderEliminar
  4. Yo, además de buenrollista y pluralista soy calvo y gordito. Y pido las Heineken de dos en dos (por eso soy gordito). También soy descontexualizado a veces, es verdad, pero eso no engorda, creo.

    ResponderEliminar
  5. Di que si, Glub, yo estoy a favor del buenrollismo. Para malos rollos hay otros sitios, y ahora me voy de botellón, que con este frio nos ahorramos los hielos jajaja

    Muy buena canción Femia, y muy divertida tú. Un beso

    ResponderEliminar
  6. Muy buena tu experiencia, Femia Castradora.
    Yo me sumo al buenrollismo, al pluralismo y a la opinión de que este blog se declare oficialmente libre de política, que es lo que ha sido desde el primer día.

    ResponderEliminar
  7. Asumo la iniciativa de Buenrollista y declaro este blog "oficialmente libre de política, que es lo que ha sido desde el primer día".

    ResponderEliminar
  8. Pois eu celebro que se oficialide a apoliticidade deste blog e celebro o magnífico post da nosa Femia Castradora

    ResponderEliminar
  9. Enhorabuena. hay sitios de sobra en los que opinar de política. Este es uno de los pocos reductos apolíticos del ciberespacio pontevedrés ¡Viva el pluralismo y el buenrollismo!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  10. Como algunos habréis advertido, he decretado el estado de alarma en Glub. Varios comentarios han sido censurados. Uno en el que se dice que yo soy un facha que bebe cervezas de dos en dos, y como la primera media frase no la admito, por muy cierta que sea la segunda, censuro el mensaje entero; otro, firmado por un tal Falangista, que ya ni recuerdo lo que decía; y un tercero en el que se hablaba mal del Diario de Pontevedra y particularmente de Manuel Jabois. Y es que aquí sobre Jabois sólo pueden escribir los que lo adoran.

    ResponderEliminar
  11. Moi ben feito, Glub, para eso eres dono do teu blog. Espero que os malrollistas busquen outros lugares nos que desfogar.
    Femia, que foi da Marela? A fin de contas eso é o que importa.

    ResponderEliminar
  12. Anónimo de las 13:136 de diciembre de 2010, 15:46

    A ver si de esta determinados fachas dejan de comentar en este blog y utilizarlo en su beneficio. Es incómodo venir a pasar un buen rato y tenerse que encontrar con ellos.

    ResponderEliminar
  13. Los determinados fachas que utilizan este blog en su beneficio...

    ResponderEliminar
  14. Deu te escoite, Anónimo das 13:13.

    ResponderEliminar
  15. Femia:
    ¿Ti non serás unha especie de Heidi pero a o galego? Non terás un aboiño de barbas brancas , un amigo cabreiro (pode ser calquer pastor anque en lugar de cabirtos teña ovellas ou o que sexa).Non terás tamén unha amiga con algun imedimento físico?
    Esta historia sóname, certo é que non encaixas no perfil de Heidi en outras historias tuas,pero por si es caso....

    ResponderEliminar
  16. Dudaba de si ciertos comentarios pueden ser calificados como buen o mal-rollista,cuando estudié nunca non dieron esa materia.
    Me preguntaba si no se coarta la libertad de expresión en aras de mantener el buen-rollismo, otro tema es la política (fariña de outro costal).
    Claro, meterse con Jabois o descalificar al creador de glub por tomarse las cervezas de 2 en 2, habiendo otras mil razones de mucho mayor peso, eso si lo entiendo.
    Viva el buen-rollismo

    ResponderEliminar
  17. Ola a todos. E ghrasias polos comentarios.

    Santa Companha: Podería ser coma Gheidi, pero ghustaríame mais ser coma a Cousteau marítima-terrestre-aérea ghalegha. Si, xa sei que é moito pedir, pero postos a elixir...

    En ves do Calypso eu tenho o meu ghalpón coma sentro de operasións.

    Apertas.

    ResponderEliminar