miércoles, 27 de abril de 2011
Nacionalismo de lentejuelas
El candidato del BNG a la alcaldía de Cotobade concedió una entrevista, publicada hoy en Diario de Pontevedra. Dice que su película favorita es "Flashdance". Uno espera de un candidato del BNG que cuando le pregunten algo así, se le llenen los ojos de lágrimas y diga "Sempre Xonxa", que queda bien aunque no la haya visto. Pero Flashdance no puede ser la película favorita de nadie, y menos de un político nacionalista gallego.
Dicen que a Xosé Manuel Beiras lo enviaron a estudiar a París para convertirlo en la gran esperanza blanca del nacionalismo, y casi lo consiguen. Hubo tiempos en que los nacionalistas gallegos tenían un fundamento teórico y un soporte intelectual. La Asociación Rexionalista Galega fue evolucionando. Pasó por las Irmandades da Fala, el Grupo Nós y acabó en Flashdance.
La joven promesa del nacionalismo gallego dice más. Dice que él puso a Cotobade en el mapa al ganar un concurso de baile de la TVG. Tras poco más de un siglo, el Alfredo Brañas de nuestros días es un bailarín de lentejuelas. Si le dan un poco de cancha acabará en Supervivientes, como Paquirrín y entonces sí, conseguiremos poner a Galicia en el mapa. Lo que no logramos con Vicente Risco, Otero Pedrayo o Castelao lo conseguiremos gracias a nuestra promesa del baile de salón. La cosa no era pensar, era Flashdance. El problema del nacionalismo gallego radica en su propio pasado: Murguía no era un buen bailarín. Ahora que tenemos la solución, seremos libres. El futuro está a la vuelta de la esquina. Denantes mortos que escravos!
Etiquetas:
Humor
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
Pode que teñas algunha razón en canto á perda de valores do nacionalismo pero eso mesmo podería aplicarse principalmente ao socialismo galego, sen esquecer que o PSOE foi fundado por un galego. Pero non vexo motivos para non votar ao BNG en Cotobade se os motivos son os gustos musicais do candidato.
ResponderEliminary rodrigo cota sigue en campaña
ResponderEliminarY el Anónimo sigue metiendo la pata.
ResponderEliminarVoto por utilizarle en adelante a para vilipendiar al prójimo, tipo : ...... calla, que eres un hijo de anónimo ( muy parecido al insulto real ).... vas a hablar tu anonimón, ..... ese tío lo que es es un anonimazo .....
ResponderEliminarQue al candidato de Cotobade le guste bailar o que quiera concursar en GH tiene un pase pero que su película favorita sea Flashdance es para nota.
ResponderEliminarHome, non creo que o futuro do noso país pase por Flashdance, e o candidato de Cotobade pode ser co tempo un gran alcalde, aínda ten 25 anos, hai que darlle tempo
ResponderEliminarBolinga, muy bueno lo de los insultos anònimos, bien merecido lo tienen tambien.
ResponderEliminarPodrà, en un futuro màs bien lejano, aportar algo bueno a Cotobade, mientras siga asì, en plan FlashDance, la verdad.....bueno, mejor quedarse callado.
Anònimo, si estàs ahì, manifiestate.
Es un estilo netamente cobarde el de esconderse en el anonimato. Sin màs comentarios.
O do Flasdanse e mais propio dun de Missuri o asi, ¡arredemo!A min cando me preguntan digolles o Acorasado Potemkim e deixame en pas. Con rason non estoi en lista nin de espera.
ResponderEliminarSupoño que un tío intelixente coma ti non está a xulgar ao nacionalismo galego nin ao BNG por un dos seus militantes. O que podo asegurarte é que o futuro da nosa nación non pasa por Flashdance.
ResponderEliminarEstou dacordo con Galizán en con Coco, entendendo que ti mesmo non te tomas moi á serio moito do que escrebes. No BNG cabe moita xente, inclusive un candidato bailarín. A construcción da Galiza como nación é un esforzo de moitos anos e de moita xente, e un deles é o candidato de Cotobade.
ResponderEliminar"La Asociación Rexionalista Galega fue evolucionando. Pasó por las Irmandades da Fala, el Grupo Nós y acabó en Flashdance."
Iso acéptoo coma unha frase humorística, pero sabes tan ben como eu que non se corresponde coa realidade e que noutro contexto sería entendido coma unha falta de respecto a Galiza e aos nacionalistas galegos.
Un saúdo.
Pero de verdad tanta gente no ve el tono humorístico con el que se tratan todos los temas por estos lares ????? En este caso creo que es obvio. No se, tal vez sean los genes, que nos hacen tomarnos prácticamente todo con humor...
ResponderEliminarO triste é se os escapa, e que ten, decides, vaintinco anos, home...debe estar moi mal o rural, para que un rapaz tan xove so se acorde dista pelicula, que non nacera o pequerrecho era... ¿non chegou a tdt? ¿ainda anda en os cines, espartaco? non me cadra, non.
ResponderEliminarAínda non fai moito tempo ríanse de nós, non nos deixaban falar galego e a nosa identidade coma pobo non se reconhesía.
ResponderEliminarAghora, co que levamos trabalhado na creasión de esta nova Ghalisia,penso que o que escribíu Ghlub é un bo indicador da nosa madures.
Hai que reconheser que o de Flasdans é xenial!
Desde mi humildad: me gustaría que comentases lo de los uniformes de Telmo, tu punto de vista sería muy interesante. Gracias.
ResponderEliminarBolinga, será ganético?
ResponderEliminarOjalá, eso explicaría si no todas, muchas de mis cosas.
De todas maneras, y aun sabiendo que el flashdanceiro no es ejemplo ni adalid del nacionalismo gallego, coña, lo que se dice coña, sí la tiene.
Apertas pra todos.